I. Megrendelések
Mikor kapom meg a rendelésemet?
A rendelés leadását követően e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról, ezt a porfilodban is követheted. A rendelés feldolgozása és kiszállítása a rendelés leadását követően 1-3 munkanapon belül megtörténik.
Kell regisztrálnom a rendelés leadásához?
Rendelést regisztráció nélkül is le tudsz adni, azonban a szállításhoz és számlázáshoz meg kell adnod a szükséges adatokat.
Hogyan tudom megnézni a rendelésem állapotát?
Rendelésed állapotáról e-mailben tájékoztatunk, de ha regisztrált vásárló vagy, akkor a profilodban is követheted azt.
Honnan tudom, mikor vehetem át a rendelésemet?
E-mailben értesítünk, mikor az áru átvehető.
Nem tudom időben átvenni a rendelésem, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?
Igen, hosszabbítási igényedet jelezd az ügyfélszolgálatunk számára az info@mulan.hu e-mail címen, +36-70/616-9991 telefonszámon vagy az oldalunk chat ablakán.
DPD AlzaBoxba szeretnék rendelni. Mik az átvétel feltételei?
A csomagokat szintén a DPD futárszolgálat szállítja a boxba, azonban a hagyományos csomagpontokkal ellentétben az átvételre csupán 2 nap áll rendelkezésre. A csomag utánvétes megrendelése esetén a fizetés a futárszolgálat által küldött simplepay linken keresztül lehetséges. A simplepay linken keresztüli sikeres fizetés után kapja meg a PIN kódot, amivel a csomagautomata nyitható.
A csomagautomatánál a bankkártyás terminál használata kizárólag az Alza közvetlen ügyfeleinek elérhető.
A Gofun Logisztika Kft.-től kaptam számlát, nem a DjinNet Kft.-től. Hogy lehet ez?
A Mulan.hu partnereként a Gofun Logisztika Kft. is árusít termékeket a weboldalunkon, így előfordulhat, hogy tőle kapja meg a számlát. Ettől függetlenül a megrendelése a Mulan.hu webáruházhoz tartozik. A megrendelését a Mulan.hu weboldalon feltüntetett ÁSZF szabályai szerint kezeljük a vásárlás után. Így a megvásárolt termék garanciális feltételeiben nem következik be változás.
Egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra elérhető?
Amint beérkezik a szállítmány, a termék újra rendelhető lesz. Emiatt a legegyszerűbb, ha feliratkozol az értesítésre, így amint elérhető a termék, e-mailben értesíteni fogunk.
II. Garancia
Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?
Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a rendelésedtől, amennyiben természetes személyként vásároltál. Elállással kapcsolatos részleteket itt találod.
Garanciális igény esetén hova küldhetem a terméket?
Az árut a következő címre küldheted: Mulan Home - 1165 Budapest, Arany János utca 53. 22. épület.
Ugyanerre a címre személyesen is behozhatod.
Mi mindent kell a visszaküldéshez csatolnom garanciális igény esetén?
A reklamált terméket az összes kiegészítővel és tartozékkal, a vásárlást igazoló dokumentum másolatával, a hibaleírást tartalmazó kísérőlevéllel együtt küldd vissza. A kísérő dokumentumokat a szerviz@mulan.hu címre is elküldheted, ebben az esetben nem szükséges kinyomtatva beküldened.
Szükséges az eredeti csomagolás a garanciális igény érvényesítéséhez?
Nem szükséges az eredeti csomagolás, de praktikus lehet a termék biztonságos szállításához.
Mennyi időbe telik a garanciális ügyintézés?
Az ügyintézést igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítani. Garanciáláis ügyintézés feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időd sajnos nem tudunk közölni.
Hozzátartozóm/ismerősöm is intézheti a garanciális ügyintézést?
Igen, azonban a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentumokkal.
Elvesznek az adatok az eszközről a javítás során?
Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Az eszköz javítása során a gyári beállítások lesznek visszaállítva. Amennyiben lehetséges, kérjük már az áru beküldése előtt végezd el a szükséges biztonsági mentéseket, okosotthon készülékek esetén pedig válaszd le az eszközt az alkalmazásból.
A hivatalos szervízből azt a visszajelzés kaptam, hogy az eszköz nem javítható, keressem fel az értékesítő kereskedelmet, mit csináljak?
Kérjük, küldd el vagy hozd el a meghibásodott terméket, illetve a termékről a szervízben kiállított jegyzőkönyvet és kiviteli munkalapot. Ez alapján tudjuk neked cserélni/visszatéríteni a készüléket.