Vásárolj bármilyen légtisztítót és megajándékozunk egy mini párásító készülékkel!

Fedezd fel termékeinket

Netflix és HBO Max az okoseszközökön. Error….? Megoldjuk!

Judy
2022.08.22 10:00
Netflix és HBO Max az okoseszközökön. Error….? Megoldjuk!

Vett egy új TV okosítót és már alig várja, hogy kipróbálhassa, milyen a kedvenc sorozata a nagy képernyőn, de... nem jön be a Netflix, nem találja az HBO-t... Semmi pánik! Segítünk! Mostani cikkünkben a leggyakoribb problémákra segítünk megoldást nyújtani.

Miért nem támogatja az eszközöm a Netflixet?

A Netflix alkalmazás legújabb verziója nem kompatibilis az Android 5.0 alatti rendszereken futó eszközökkel. Ráadásul az alkalmazás nem kompatibilis minden Android 5.0 (Lollipop) készülékkel sem. Ezért vásárlás előtt érdemes megbizonyosodni arról, hogy eszközünk is kompatibilis az alkalmazással.

Mi Box S

Netflix vagy HBO MAX telepítése:

  1. Kapcsolja be a TV-t és a hozzá csatlakoztatott Mi Box S-t
  2. Lépjen be a Play áruházba és keresse meg az alkalmazást
  3. Amennyiben már telepítve van, távolítsa el
  4. Telepítse újra
  5. Nyissa meg és használja kedvenc filmjei megtekintésére

Telepítettem de nem működik

Előfordulhat, hogy bizonyos technikai körülmények befolyásolják az alkalmazás működését, ezért a következőket javasoljuk, ha problémákba ütközik a használat során.

 

  1. Wi-Fi kapcsolat helyreállítása

 

Húzza ki a modemet és a routert  is, és várjon 30 másodpercet.  Csatlakoztassa a modemet, és várja meg, amíg a jelzőfények újra villogni kezdenek. Csatlakoztassa a routert, és várja meg, amíg a jelzőfény villogni nem kezd. Kapcsolja be az eszközt, és próbálja újra a Netflix/HBO MAX indítását.

 

  1. Más internetkapcsolat használata:

 

Néha probléma lehet az otthoni hálózat konfigurációjával. Ennek ellenőrzéséhez meg kell próbálnia csatlakoztatni a dobozt egy másik internetkapcsolathoz. Három lehetőség van a probléma ellenőrzésére.

 

  • Próbálja meg Mi Box S készülékét egy másik, hatótávolságon belüli Wi-Fi hálózathoz csatlakoztatni. A sikeres csatlakozás után próbáljon meg Netflix/HBO MAX videókat nézni.
  • Próbálja meg egy ismerősénél kipróbálni a működést.
  • Próbálja meg csatlakoztatni a TV-készüléket mobiltelefonja internetkapcsolatához, ha ez rendelkezik ilyennel. Bár a kevesebb adat és sebesség miatt nem ajánlott.

 

Próbálja ki mindhárom lehetőséget, hogy maximálisan leellenőrizhesse, nincs-e probléma a Wi-Fi konfigurációjával.

 

  1. Törölje az adatokat a Netflix/HBO MAX alkalmazásban:

 

Nyissa meg a kezdőképernyőt a Xiaomi Mi Box S készüléken.

Menjen a beállításokhoz, ott az Általános menüpontra, lépjen az Alkalmazások vagy Alkalmazások elemre. Innen lépjen az Alkalmazások kezelése/ Alkalmazáskezelő/ Összes alkalmazás kezelése menüpontra. Válassza a Netflix/HBO MAX lehetőséget. (Ha a Netflix/HBO MAX nem látható, ellenőrizze a letöltött lapot)

Menjen a Tárhelyre, ott törölje az adatokat vagy a tárhelyet, majd válassza az OK lehetőséget.

Ezután próbálja újra használni a Netflix/HBO MAX.

 

  1. Telepítse újra a Netflix/HBO MAX alkalmazást:

 

Lépjen a Play Áruházba, keresse meg a Netflix/HBO MAX alkalmazást, majd távolítsa el azt. Az alkalmazás eltávolítása után telepítse újra a Telepítés lehetőség kiválasztásával. A telepítés után nyissa meg és próbálja ki.

 

  1. Frissítse Xiaomi Mi Box S készülékét:

 

Néha előfordulhat ez a probléma, amikor a boxot nem frissítik a legújabb verzióra, ezért mindig ellenőrizze a frissítéseket. Ha van elérhető frissítés, válassza ki, így a legújabb firmware-verzióra és Android rendszerre frissül az eszköz.

 

  1. A Xiaomi Mi Box S visszaállítása:

 

Menjen a gyári beállításokhoz, és válassza a visszaállítást, majd próbálja meg újra használni a kívánt alkalmazást.

 

 

TV Stick 4K

 

Az eszköz esetében a Netflix már gyárilag telepíve van, így ezzel nem kell foglalkoznunk.

 

Az HBO MAX esetében viszont ugyanúgy le kell töltenünk a Play Áruházból az alkalmazást, ahogy a Mi Box S esetében is és végigmenni a telepítési lépéseken.

 

Xiaomi TV Stick 4K bemutatása

 

 

Mi TV

Ha problémákat tapasztal a Netflix/HBO MAX alkalmazás elindításában, azt ajánljuk, hogy próbálja meg törölni az eszköz gyorsítótárát. A gyorsítótár alapvetően eltárolja a régi adatokat, amelyek zavarhatják a Netflix/HBO Max működését. Jelentkezzen be az alkalmazásba, és ellenőrizze, hogy ez megoldja-e a problémát.

 

Az utolsó lehetőség a Netflix/HBO Max alkalmazás teljes törlése és újratelepítése az eszközre.

Hasznos tudnivaló - Chromecast

  

Egy streaming eszköz beépített Wi-Fi-vel. A Mi Box S és a Mi TV Stick 4K is rendelkezik ezzel a támogatással. A Chromecast tartalmakat streamel a tévére a Netflix, a YouTube, a Google Play és a Spotify kínálatából, valamint a Chrome böngészőből a Google Cast bővítményen keresztül. A felhasználó telefonján, táblagépén vagy számítógépén lejátszott tartalmat „átküldi” a tévére. A Chromecast összekapcsolható a Google otthoni asszisztensével is, hogy a tévét hanggal vezérelhesse (lásd: Google Nest). Tükrözi a képernyőt.

 

Chromecast beállítása - Mi TV Stick 4K

 

Forrás: 1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.