Futópad rendelésed mellé most Ajándék Jógaszőnyeget csomagolunk!

Mulan Home Webshop
Kategóriák
Mulan Home Webshop
  • Kategóriák
    • Akciós ajánlatok
    • Telefon & Fülhallgató, Okosóra
    • Háztartás & Otthon
    • Szórakoztató elektronika
    • Számítógép, szoftver & Perifériák
    • Hálózat, Biztonság & Iroda
    • Szabadidő, sport & Utazás
    • Szépség & Egészség
    • Barkács, Villamosság & Kert
    • Játék
    • Újracsomagolt
  • Hírek
    • Fedezd fel
    • Környezettudatosság
  • Karrier
  1. Fedezd fel
  1. Hírek
  2. Fedezd fel
  3. Szerviz

MILYEN MÓDON JÁRUNK EL JÓTÁLLÁSI IGÉNY ESETÉN?

Az üzletünkben értékesített termékek jótállási jegye a termékhez tartozó számla, jótállási igényét is ezzel tudod érvényesíteni. Külön jótállási jegyet állítunk ki a mobiltelefonokhoz és tablekhez, valamint az IMILAB és EZVIZ termékeihez, illetve a személyesen átvett készülékekhez.

 

Hova küldjem a meghibásodott terméket?

 

Jótállás igény esetén vedd fel a kapcsolatot szervizünkkel az szerviz@mulan.hu e-mail címen.

Az ügyintézés gördülékeny menete érdekében kérjük, töltsd ki Munkalapunkat. Amennyiben a készülék hibájáról képet vagy videót is készítettél, azt is csatold a kitöltött munkalaphoz.

 

Meghibásodott mobiltelefon és tablet esetén vedd fel a kapcsolatot a TMX Mobile Solution Szervizzel. Jótállási igényed érvényesítéséhez szükséged lesz a készülék számlájára és/vagy jótállási jegyére, valamint a készülék IMEI és SN számára. Az IMEI és SN számokat a készülék dobozán találod meg.

 

Meghibásodott IMILAB és EZVIZ termék esetén vedd fel a kapcsolatot a Mobil Digital Kft-vel a szerviz@mobildigital.hu e-mail címen vagy a 06-1/793-6032 telefonszámon.

 

A készüléket postán, futárszolgálattal vagy szermélyesen juttasd el hozzánk az összes tartozékkal együtt a 1165 Budapest, Arany János utca 53. 22. épület címre. Igény esetén csomagfelvételet tudunk biztosítani 1490 Ft-ért DPD futárszolgálattal, nagyobb termékek (pl. Futópadok) esetén pedig 4500 Ft-ért FedEx futárszolgálattal. (Postai küldés esetén nem vállalunk felelősséget az elkeveredett termékekért.) A csomagfelvétellel kapcsolatos pontos információt a futárszolgálat fog küldeni a megadott e-mail címedre.
Kérjük, ha a csomagfelvétel címe eltér a rendelésben megadott szállítási címtől, azt is jelezd az Munkalap elküldésekor. Csomagpontba nem áll módunkba csomagfelvételt igényelni.

 

A készülék javításának előzetes feltétele, hogy azt a fogyasztó megfelelően karbantartotta, rendszeresen tisztította. A készüléket kérjük, tiszta állapotban, az összes tartozékával együtt, megfelelően becsomagolva juttasd vissza. Szervizünk a megfelelő karbantartás és tisztítás hiánya miatt további díjakat számolhat fel. 

Ha fülhallgatót szeretnél beküldeni, kérjük, előbb olvasd el ezt az oldalt is.

 

A termék beérkezéséről e-mailben fogunk tájékoztatni. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a szervizelésnél törekszünk a javítás vagy kicserélést 15 napon belül elvégezni, azonban néhány esetben ez az idő meghosszabbodhat. Ebben az esetben mindenképpen tájékoztatni fogunk a javítás vagy csere várható időtartamáról.

 

Ha a jótállás időtartama során a jelen jótállással összhangban szervizelési igényt nyújtasz be, akkor cégünk saját belátása szerint:

(1) kijavítja a Terméket új alkatrészek, illetve teljesítmény és megbízhatóság szempontjából az újjal egyenértékű használt alkatrészek felhasználásával.

(2) kicseréli a Terméket egy ugyanolyan modellre, amely új, illetve teljesítményben és megbízhatóságban egyenértékű alkatrészekből készült.

 

Az elvégzett javításoknál a DjinNet Kft. Jótállási feltételei az irányadóak.

 

Mire érdemes még figyelni?

  • A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

  • Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. A kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkező kárkokra nem terjed ki a jótállás. Ebben az esetben jótállási igényedet elutasítjuk.
     
  • Kérjük, szervizelés előtt, amennyiben lehetséges, fontos adataidról készíts biztonsági mentést és az alkalmazásból töröld az eszköz párosítását! Az átvett termék memóriájában és adathordozóiban lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk!
DjinNet Kft.

1106 Budapest, Gyakorló utca 4/D Fsz. 3. ajtó (nem átvevőhely)

+36706169991

info@mulan.hu

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Szerviz
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Vásárlási tudnivalók
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Pontgyűjtő program
  • GYIK
  • Oldaltérkép
  • facebook

  • instagram

Híreink és termékeink!
Mulan Home Webshop

Iratkozz fel hírlevelünkre és máris megajándékozunk 400 ponttal, hogy minél hamarabb és sokat összegyűjthess. Hírleveleinkben az aktuális termékeinkkel ismerkedhetsz meg és természetesen a kuponokat, és az akciós időszakokat is elküldjük Neked. A pontgyűjtésről itt olvashatsz bővebben.

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
argep.hu
kelkoo.hu
simplepay_hu_v2
borgun_hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciós ajánlatok
  • Telefon & Fülhallgató, Okosóra
  • Háztartás & Otthon
  • Szórakoztató elektronika
  • Számítógép, szoftver & Perifériák
  • Hálózat, Biztonság & Iroda
  • Szabadidő, sport & Utazás
  • Szépség & Egészség
  • Barkács, Villamosság & Kert
  • Játék
  • Újracsomagolt
  • Hírek
    Hírek
    • Fedezd fel
    • Környezettudatosság
  • Karrier
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.